2 Haziran 2011 Perşembe

Hayatımın arka plan resmi...


sanırım deliriyorum. yarım saatten uzun süredir bloguma arka plan resmi bulmaya çalışıyorum. başka işim mi yok allasen? demek ki yok ya da başka bir şeyle ilgilenmek istemiyorum. 
gelelim hayatımın arka plan resmine... evet benim hayatımın bir arka plan resmi var tabi blogum gibi. herkesin olmalı da. hayata bakış açınızı o belirler hayatınızın arka plan resmi. sizi yansıtmalıdır,sizden bir parça olmalıdır ama sizden bağımsız, size yol gösterecek ama sizi mahkum etmeyecek bir resim. mecazidir elbette soyuttur tanımlanamaz öyle kesin çizgilerle ama orada vardır işte ve insanlar bunu hissederler, ya da hissetmezler ama siz bilirsiniz o hep oradadır ve ne zaman ihtiyacınız olsa bakarsınız ona, gözünüzle değil belki kalbinizle ama bakarsınız, çünkü en zor anlarda size devam etme gücü veren o resimdir işte.


valla var benim öyle bir resmim. tanımlanamayan ama benimle yaşayan var yani.
anlayan anlar beni ve hayatım için kalbimde çizmiş olduğum resmi.
ya da kimse anlamaz o da olabilir tabi.
ama muhakkak anlarlar bir gün beni de.
ya da anlamazlar bu onların bileceği bir iş tabi
ben her zamanki gibi yoluma devam ederim
yalnız kovboy, yorgun savaşçı, yılmaz asker, kırık kalp, küçük kız, cesur yürek...
ve bunu hiç bilmezler belki de...


not: şu an yayınlanmadan önce blogumdaki resim dünya haritası falan ya, evet yani gerçekten dünya turu yapmayı düşünüyorum, balkanlardan başlıcam buna bakalım umuyoruz yapabiliriz :)


b.kaç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder