4 Haziran 2011 Cumartesi

SANA GERÇEKTEN KIZGINIM DOKTOR!!!
her şeye ama her şeye çare buluyorsun. her istediğini yapıyorsan gezegenden gezegene evrenden evrene zamandan zaman atlıyorsun. ama en onunda gel gelelim rose'u bırakıp gidiyorsun. bundan önce siz ayrılacaksınız her an diye ben mütemadiyen ağladım öleceksiniz falan filan diye. sonra size bir şey olmadı kederimden mahvolurken ağlarken gözyaşlarım sevince dönüştü yaşlar içinde gülüp kahkaha atmaya başladım. sonra bir gün geldi ve sen onu bırakıp gittin hem de diğer dünya da. sonra da sonra da hayatına devam ettin ki tabi devam edecektin ama şimdi geldin şimdi bir de başka bir kızı ayarttın onu yanına almaya çalışıyorsun. sen tam kız avcısısın insanları ayartıp yanına alıp sonra onları terk ediyorsun üstelik kendine alıştırıyorsun kendini sevdiriyorsun sana aşık oluyoruz. sonra bir bakıyoruz pat suratımı değiştirdim, pat kızı değiştirdim oh ne güzel ben bir zaman lorduyum, yok yaa!!! öyle yağma yok, niye yapıyorsun bunu bize.
rose'u orada bıraktığında yine dedim her zamanki gibi ayrılıyor gibi olursunuz ölüyor gibi olursunuz da yine bir araya gelirsiniz dedim, bu sefer ağlamak yok, üzüntü yok onlar için mutlu ol, hayattalar ölmediler yaşıyorlar yine pek çok macera yaşayıp haya kurtaracaklar dedim. anam o da ne kızı orada bıraktı, kendi devam etti hayatına hem de başka kızı ayarttı yine aldı yanına.
oh ne ala memleket!!!
snaa çok kızgınım doktor, çooookkk!
bakalım kendini nasıl affettireceksin seni küçük pislik doktorumsu uzaylı idiot!!(bu da mickey içindi.)
şu an çok sinirliyim başka da bir şey söyleyemiyorum sinirden
sonra görüşürüz doktor görüşürüz.

beg.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder