10 Haziran 2011 Cuma

BUFFY THE VAMPIRE SLAYER!

Bitirdim. Sonunda bitti, yani dizi değil. Kötülüğün kökünü kazıdık attık. Gerçi bir tane daha cehennem ağzı varmış ama artık onu da diğer avcılar halletsin değil mi?

Bu dizi efsane, efsanedir, efsaneymiş, efsaneydi ve efsane olmaya devam edecek.
Anlatılmaz o yüzden neyi nasıl anlatayım bilmiyorum, anlatmak istiyorum içimi dökmek istiyorum ama kelimeler düğümleniyor, gelmiyor işte...
Buffy, Giles, Xander, Willow...
Dawn,Anya...
Onlar sonuna kadar ayakta kalanlardı, savaştılar başardılar...
Anya iblislikten insanlığa geçip insanlık uğrunda savaşarak öldü.
Daha ne söylenebilir ki?
Xander'ın artık bir gözü yok, ama ona bu da yakıştı, o zaten hep kahraman değil miydi...

Bilmiyorum daha ne söylenir, belki üstünden azıcık zaman geçince söyleyebilirim ama şu an değil...
Dizinin özeti mi?

İYİLER DAİMA KAZANIR, BUFFY İSE SONSUZA DEK!!!

Bu arada bloody Spike sen ne yaptın öyle yaa? Kötünün de kötüsüydün, Buffy'ye aşık olun, sonra ruhunu aldın, sonra gittin dünyayı kurtardın kendini feda ederek...
Unutulmayacaksın sarı kafalı vampirim benim ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder