24 Haziran 2011 Cuma

teşekkürler doktor! beni bu en sevdiğim halinin son anlarında eski zamanlarına götürüp biraz da olsa teselli bulmama izin verdiğin için. ilk zamanlar yaşadığın şeyler... ama şimdi o K9 köpeği anlamam için Torchwood ile diğer dizi neydi işte onu da izlemem mi gerekiyo yani? çünkü o köpeğin ortaya çıkabileceği bir yer kalmadı ve o köpekli bölümdeki kadın da sendin hatırlıyorum. neyse bakıciz artık. belki de o da sır olarak kalmalı he? neyse...
yeni hayatına geçeceğin (en azından benim hayatımdaki yeni hayatına) bu günün ağarmaya başladığı şu saatlerde söyleyebileceğim tek şey var ...
eski halini özleyeceğim ama seni hep aynı şekilde hatta daha da artarak seveceğim.söz.
beg.

NOT: EVET BEN BİR DOCTOR WHO HAYRANIYIM. DELİRİYORUM ONUN İÇİN.NAPIYIM YANİ.BEN BUYUM İŞTE.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder