18 Mayıs 2011 Çarşamba

Life is a moment dedik ya bir kere...

Life is a moment dedik ya bir kere... 


Hayat gerçekten de sürprizlerle dolu, yani bir anı bir anını tutmuyor keratanın yahu! Bugün aldığım bir haber beni gerçekten de şaşırttı, sevindirdi, çok iyi oldu çok da güzel oldu. Aldığım haber hayatımdaki insanlar açısından çok önemliydi, onları ilgilendiren ama beni çok mutlu eden cinsinden :) Haberin perde arkası da vardı tabi öncesi tartışmalı pozisyonlar penaltılar derken, bi baktık ki maç aslında çoktan kazanılmış :)


Evet saçmalıyorum ve yazdıklarım hiçbir şey ifade etmiyor belki size ama bana çok şey ifade ediyor. Bu olayı, bu olayın öncesini ve olacak olanları çok iyi hatırlamam gerekiyor bunu gerçekten istiyorum.


Hayat çok garip, ne zaman ne çıkaracağı belli olmuyor karşınıza...
Ama siz yine de bir şey yapamadan bekliyorsunuz olacakları...


Ee zaten ünlü bir düşünürün de dediği gibi


"what can I do sometimes? that's the football, it's the football!" :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder